BBC and the Guardian's fake defection story


Wednesday, 1 August 2012

RT highlights the BBC and the Guardian's fake defection story

RT have followed up Syrian TV channel Addounia's expose of the faked defection of Ghatan Sleiba which was reported by BBC and the Guardian, who claimed he had worked for their channel. As if one lie wasn't enough he also claimed he had worked for another Syrian channel Ekhbaria. The western mainstream media is really scraping the barrel circulating a lie that can be so easily exposed as RT explains.



.

No comments: